Morgen weg - Reisverslag uit Maarssen, Nederland van Harmien Folkers - WaarBenJij.nu Morgen weg - Reisverslag uit Maarssen, Nederland van Harmien Folkers - WaarBenJij.nu

Morgen weg

Door: harmienfolkers

Blijf op de hoogte en volg Harmien

03 September 2011 | Nederland, Maarssen

Dan is het eindelijk bijna 4 september. De rugzak staat ingepakt en alles is geregeld. Online ingecheckt, tickets uitgedraaid, enz. Ook de oppas voor de katten is geregeld. Die worden goed verzorgd.

Voordat ik weg ben, heb ik vandaag de nodige zweetdruppels gevoeld. Huis schoonmaken met deze temperaturen valt niet mee. Maar nu kan ik nog even van de rust genieten.

Wat heb ik er zin in. Na veel lezen van boeken en internet reisverslagen ben ik inmiddels aardig op de hoogte wat er allemaal te zien is tijdens de reis. Het wordt een reis om nooit te vergeten. Marijn is er ook helemaal klaar voor.

Ik hoop voor de thuisblijvers dat deze maand nog veel mooie dagen geeft.



  • 04 September 2011 - 19:29

    Jolanda De Jong:

    Goede reis en heel veel plezier! We volgen je! :) gr van ons allen.

  • 05 September 2011 - 18:41

    Gabrielle:

    Super veel plezier, zon en verwondering gewenst!!!
    Hoorde dat marijn en dus ook jij, veilig zijn gearriveerd!
    liefs gab

  • 05 September 2011 - 21:22

    Leo:

    Kan je eindelijk eens echt chinees gaan eten. hahaha.

  • 07 September 2011 - 17:14

    Jack:

    Ik zag je sms-je van de chinese muur. Jammer dat het mistig was. Hopelijk heb je er nog wel een bamibal uit kunnen trekken.
    Veel plezier met de rest in china en vooral in Tibet.

    Je broer

  • 08 September 2011 - 09:32

    Wil:

    Ik weet/voel dat je geniet. Ik geniet met je mee.
    liefs wil

  • 09 September 2011 - 12:18

    Irene:

    Hoi Harmien en Marijn,
    bedankt voor het mailtje. Wat hebben jullie al veel gezien zeg, geweldig.
    Veel foto's en filmpjes maken. Dan kunnen wij straks nog wat meegenieten.
    Liefs, Irene

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Harmien

Actief sinds 05 Aug. 2011
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 25836

Voorgaande reizen:

04 September 2011 - 02 Oktober 2011

China, Tibet en Nepal

Landen bezocht: